Notice: convert_to_screen(), add_meta_box() was called incorrectly. Likely direct inclusion of wp-admin/includes/template.php in order to use add_meta_box(). This is very wrong. Hook the add_meta_box() call into the add_meta_boxes action instead. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 3.3.0.) in /home2/bhcoffee/dreamkids.ir/wp-includes/functions.php on line 5777

Notice: Undefined index: hook_suffix in /home2/bhcoffee/dreamkids.ir/wp-admin/includes/class-wp-screen.php on line 223
اتاق کودک - رویای کودکانه
اتاق کودک

اتاق کودک Leave a comment

اتاق کودک

اتاق کودک فقط یک جای خواب برای کودک نیست، بلکه کودک در آن مشق هایش را می نویسد، بازی می کند و کارهای دیگر را انجام می دهد. کودکان باید در اتاق خود راحت باشند و از بودن در آن جا لذت ببرند. برخی از والدین در انتخاب وسایلی که کودکانشان آن ها را بپسندند مشکل دارند و یا وسایلی که انتخاب کرده اند مشکل دارند و رضایت آن ها را جلب نکرده است. مثلا لوستر، ساعت و یا چراغ شب خواب که برای اتاق کودک تقریبا ضروری است.

لوستر کودک

کودکان از داشتن لوستر های زیبا در اتاقشان بسیار خوشحال می شوند. اگر لوستر هایی که برای آن ها می خرید طرح ها ی کودکانه داشتن باشند این خوشحالی چندین برابر می شود. ما این امکان را درhttps://dreamkids.ir/ فروشگاه اینترنتی رویای کودکانه برای شما فراهم کرده ایم. شما می توانید از بین لوستر های مختلفی که در سایت قرار دارند طرح مورد علاقه ی فرزند خود انتخاب کنید.

ساعت کودک

شاید در ابتدا این فکر را کنید که ساعت برای اتاق کودک لازم نباشد، اما زمانی که فرزندتان گفتن زمان از روی ساعت را یاد بگیرد حتما این اصرار را خواهد داشت که شما برای او ساعت خریداری کنید. ما در فروشگاه خود انواع ساعت های دیواری و رومیزی بسیار زیبا را ارائه می کنیم که کودک شما عاشق آنها خواهد شد. برای مثال ساعت رومیزی باب اسفنجی از محصولاتی است که کودکان بسیار به آن علاقه دارند.

چراغ خواب

خواب در فرزندان بسیار مهم است و در رشد آن ها تاثیر مستقیم دارد. گاهی اوقات کودک از تاریکی مفرط در اتاق می ترسد و اگر لامپ ها را هم روشن بگذارید خواب او دچار اختلال می شود، کمک حال شما در این لحظه چراغ خواب است و داشتن یک چراغ خواب نور مناسبی به اتاق کودک می تاباند . چراغ خواب های سایت به سه دسته ی دیواری، آباژور و رومیزی پریزی تقسیم می شوند. همه ی این چراغ خواب ها در طرح های مختلف دخترانه و پسرانه موجود هستند که می توانید برای اتاق کودک خود خریداری کنید.

ما در سایت فروشگاه اینترنتی رویای کودکانه سعی داریم به شما کمک کنیم اتاق کودک خود را به زیباترین حالت در بیاورید. اما اینها همه ی کاری که ما می کنیم نیست؛ شما می توانید به نکات مربوط به اتاق از طراحی آن گرفته تا چیدمان را در بخش وبلاگ سایت دسترسی داشته باشید. برای مشاهده کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید