Notice: convert_to_screen(), add_meta_box() was called incorrectly. Likely direct inclusion of wp-admin/includes/template.php in order to use add_meta_box(). This is very wrong. Hook the add_meta_box() call into the add_meta_boxes action instead. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 3.3.0.) in /home2/bhcoffee/dreamkids.ir/wp-includes/functions.php on line 5777

Notice: Undefined index: hook_suffix in /home2/bhcoffee/dreamkids.ir/wp-admin/includes/class-wp-screen.php on line 223
نورپردازی اتاق کودک - رویای کودکانه
نورپردازی اتاق کودک

نورپردازی اتاق کودک Leave a comment

کودکان و نوزادان بخشی مهم از زندگی هستند. والدین همیشه دوست دارند کودک هایشان در آرامش باشند و هیچ چیزی آنها را آزرده خاطر نکند. یکی از مواردی که شاید خیلی از کودک ها ممکن است از آن ترس داشته باشند و نتوانند بعضی شب ها به راحتی بخوابند تاریکی است. پس نور یکی از مهم ترین چیزهایی است که هر پدر و مادری باید به آن توجه کنند.

نورپردازی اتاق کودک باید چگونه باشد؟

اتاق کودک باید به گونه ای باشد که کودک احساس ترس نکند و همچنین نور اتاق برای او آزار دهنده هم نباشد، لامپ های معمولی این ویژگی را ندارند و در صورتی که روشن باشند خواب کودک را مختل خواهند کرد. در این مواقع باید از سایر لوازم نورپردازی اتاق کودک استفاده کرد که هم اتاق کودک در طول شب نور کافی را داشته باشد و هم کودک به راحتی بخوابد. می توانید برای بهترین نورپردازی از چراغ خواب مخصوص و یا لوستر استفاده کنید.

استفاده از چراغ خواب در نورپردازی اتاق خواب کودک

اتاق کودک حتما باید یک چراغ خواب داشته باشد تا نورپردازی خوبی داشته باشد. چراغ خواب با نور ملایمی که دارد نور ملایمی را برای اتاق کودک فراهم می کند. چراغ خواب اتاق کودک انواع دیواری، پریزی و آباژور رومیزی دارد. بستگی به سلیقه ی شما دارد که از کدام یک استفاده کنید. چراغ خواب ها می توانند طرح های مختلفی هم داشته باشند کودکان دوست دارند وسایل اتاقشان دارای طرح باشد که مورد علاقه ی آنها باشد. شب خواب هم جزو همین موارد است. چراغ خواب های دیواری و رومیزی با طرح های مختلف کودکانه که حتما مورد علاقه ی فرزندان شما خواهند بود در فروشگاه آنلاین رویای کودکانه موجود است و می توانید محصول مورد علاقه ی خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

لوستر اتاق خواب کودک

استفاده از لوستر در اتاق کودک به زیبایی دکوراسیون آن می افزاید و همچنین برای نورپردازی هم بسیار مناسب است. لوستر در عین حال که به زیبایی اتاق کودک می افزاید نور زیاد لامپ را هم کم می کند تا برای چشم های کودک آزاردهنده نباشند.  لوستر های با طرح های کودکانه بسیار مورد علاقه ی کودکان است. با گرفتن لوستر هایی که طرح شخصیت های کارتونی مورد علاقه ی کودکتان را دارد آنها را خوشحال کنید.

اگر برای نورپردازی اتاق کودک خود نیاز به کمک دارید و به دنبال کالایی می گردید که بتواند هم باب میل کودکتان باشد و هم شما، حتما از وب سایت فروشگاه اینترنتی “رویای کودکانه” دیدن کنید. سعی ما در وب سایت این بوده است که بهترین کیفیت فرصت انتخاب فراوان و قیمت مناسب را در زمینه ی لوازم نورپردازی اتاق کودک برای شما فراهم کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید