Notice: convert_to_screen(), add_meta_box() was called incorrectly. Likely direct inclusion of wp-admin/includes/template.php in order to use add_meta_box(). This is very wrong. Hook the add_meta_box() call into the add_meta_boxes action instead. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 3.3.0.) in /home2/bhcoffee/dreamkids.ir/wp-includes/functions.php on line 5777

Notice: Undefined index: hook_suffix in /home2/bhcoffee/dreamkids.ir/wp-admin/includes/class-wp-screen.php on line 223
سیاست حریم خصوصی - رویای کودکانه

سیاست حریم خصوصی

فروشگاه ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های فروشگاه قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور صادر می‌شود. آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه فروشگاه از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آن‌ها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. تمام اطلاعات احراز هویت کاربر تا همیشه توسط فروشگاه به صورت آفلاین ذخیره خواهند شد.

فروشگاه ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، فروشگاه می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.